16. februar 2009

Den røde leg



Efter opfordring fra Malou

4 kommentarer:

  1. Uhm, de er lige til at sætte tænderne i, Vibeke ;-)
    Jeg har også leget med.

    SvarSlet
  2. Hej Vibeke.
    Jeg var også lige inde og se bøgerne. Det er utroligh hvad folk afstøder når de flytter.
    Skønt æblebillede. Det må være dejligt at have sådan et træ i haven.
    Mvh Malou

    SvarSlet
  3. Ja Madame det ser dejligt ud,og de smager ligeså vidunderligt.
    Mvh. Vibeke

    SvarSlet
  4. Ja det er rigtig Malou, jeg havde bøgerne inde, men så faldt jeg over det billede med æblet, og det kunne jeg bare ikke stå for.
    Da vi flyttede herud, var her så mange ting alle vegne, og der var en del bøger, men de var ikke fra dem vi købte ved, det var fra tidligere ejere.
    Mvh. Vibeke

    SvarSlet

Du er velkommen til at kommentere mine indlæg, det er hyggeligt med lidt respons!