28. juli 2009

Fyldt kotelet med pasta


2 pers. eller du har noget til frokosten i morgen
En stor tyk kotelet uden ben skal have et dybt snit fra undersiden, i snittet fyldes
Mozzarella
Basilikum
1 skive tørret skinke, den skal gerne dække det øvrige indhold
luk med et par tandstikkere, krydr med
salt
peber
paprika

Rist koteletten i lidt olie, så den får en flot farve.
champignon skæres i skiver og ristes med
Lidt citronsaft presse over champignon, og
1 dl. Fløde tilsættes.
Det hele kommes op i et lille fad, som kan komme i ovnen
ca. 15 -20 min. på 180 gr.
Kog imens noget frisk pasta, jeg valgte noget fyldt
Damp noget spinat, og bland det med pastaen samt det sauce der er ved koteletten,
smag til med salt og peber
Del koteletten på tværs og hæld det øvrige op på fadet og server.

8 kommentarer:

  1. Kære Vibeke

    Mums, det ser godt nok lækkert ud. Hvilken slags fyld var der i dine fagottinier?

    Knus
    Malou

    SvarSlet
  2. Kære Malou
    Der er parma og ost.
    Det var bare godt, jeg er blevet ret vild med fyldt pasta, og koteletten , som jeg havde købt i min Brugs, var da bare perfekt, det er længe siden at jeg har set dem så tykke, når jeg ikke selv har skåret dem.
    knus
    Vibeke

    SvarSlet
  3. Jeg elsker fyldt pasta!
    Jeg må snart kaste mig ud i et forsøg på at lave det selv .-)

    SvarSlet
  4. Losarinas mor
    Det er også bare godt!
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig lækkert ud - mums hvor blev jeg sulten!

    :-) Eva

    SvarSlet
  6. Eva og Alex
    Det smagte også rigtig godt.
    Mvh. Vibeke

    SvarSlet
  7. Kære Vibeke

    Altid er din mad bare lækker! Jeg har det som dig med fyldt pasta - SÅ godt!!
    Knus Hanne

    SvarSlet
  8. Kære Hanne
    Tak!
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet

Du er velkommen til at kommentere mine indlæg, det er hyggeligt med lidt respons!