26. december 2009

Nytårs Give away!

Jeg har lyst til at lave en hurtig "Nytårs Give away"
Reglerne er som de normalt er
Meld dig som fast læser 1 lod
Link til min blog 1 lod
Skriv en kommentar 1 lod
Er du fast læser i forvejen, så gør opmærksom på det i kommentaren!
Der vil blive trukket 2 stk. lodder d. 1. januar 2010 kl.18
Hvad kan du vinde?
Et af disse to nye smykke sæt, - du kan ikke vælge. det vil blive for rodet.


Vinderne som bliver udtrukket skal blot sende mig deres adresse, og gevinsterne vil hurtigt ankomme til vinderne!
Hvad har smykker med denne blog at gøre? ingenting! - men tidligere har jeg haft en smykkebutik på nettet, og jeg solgte både smykker jeg selv havde lavet, og smykker fra andre steder, så derfor har jeg disse smykker, og jeg syntes, at det er bedre at bortlodde dem, end at de ligger til ingen verdens nytte, de er nye og ubrugte!
Bruger du ikke selv smykker, så er det en dejlig gave du kan give til en, der er "vild" med smykker.

19 kommentarer:

  1. Hvor er de fine.
    Jeg går dog aldrig med smykker, andet end min tynde kæde, så undlad mig.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Er fast læser og linker til dig, men jeg bruger aldrig smykker, så min kommentar her, Vibeke, er blot for at rose dit gavmilde tiltag plus ønske dig glædelig bagjul ;-)

    SvarSlet
  3. HVor spændende og hvor er smykkerne godt nok flotte. jeg tror jeg nupper 2 lodder, og så krydser jeg finger for jeg får fingerne i ét af smykker sættene

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte - jeg vil gerne være med - er fast læser, har kommenteret og linket ;-) Rigtig god 2. juledags-aften. Knus

    SvarSlet
  5. Sikke en hyggelig idé - jeg vil gerne lege med :-)
    (og jeg er fast læser i forvejen)

    SvarSlet
  6. Hvor er de flotte, mon det er nogle du selv har været mester for?
    Jeg er i forvejen fast læser, og laver også et link til give away, altså tre lodder til mig.

    God bagjul og et godt Nytår til dig

    SvarSlet
  7. Jeg tilslutter mig de andres rosende ord. Syntes nemlig også at de er superskønne dine smykker.

    Jeg har meldt mig som fast læser, denne kommentar og lavet et link til din blog.

    Så 3 lodder i puljen.

    Godt nytår.

    Mange hilsner fra Dianna

    SvarSlet
  8. Det er jeg da nødt til at deltage i :-)
    Utrolig flotte smykker.
    Har meldt mig som fast læser og linker til dig lige om lidt på min blog :-)

    SvarSlet
  9. Er fast læser, har kommenteret og linker til dig senere på min blog... http://aprikots.com/

    SvarSlet
  10. Kære Vibeke, jeg vil gerne være med - og jeg er tilmeldt som fast læser. Hvor er det sødt af dig at udlodde smykker fra din smykkebutik!
    Varme klem til dig.

    SvarSlet
  11. Nej da, din blog er helt ny for mig. Men herligt - jeg elsker at læse gode madblogs, så jeg melder mig fluks som fast læser og linker også til dig.
    Wauh, sikke smukke smykkesæt. Jeg vil gerne deltage i lodtrækningen.
    Kom godt ind i det nye år.

    SvarSlet
  12. Er fast læser og har nu smidt en hilsen også :) God jul...

    Knus Maiken

    SvarSlet
  13. Rigtig smukke smykker, jeg snubber 3 lodder er fast læser, og laver link til din blog.

    SvarSlet
  14. Anonym11:07 PM

    Jeg elsker smykker, så jeg vil gerne deltage i lodtrækningen. Desværre har jeg ingen blog, men jeg er læser af din blog og glad for at lave mad, så tak for mange gode opskrifter. Hilsen og godt nytår fra Hanne Meldgaard, Randers

    SvarSlet
  15. hej Vibeke.
    Jeg bruger din blog til inspiration, og har lige nu et projekt med lækkert tilbehør (?) til bøffer til nytårsaften ....

    Er fast læser her, og vil meget gerne være med i lodtrækningen.

    Du ønskes et lykkeligt og helsebringende 2010.

    SvarSlet
  16. Vibeke, hvor er det et flot og gavmildt initiativ fra dig. Jeg er en af dine trofaste læsere og nyder din blog dagligt. Men da jeg sjældent går med smykker ud over en kæde min mand har givet mig, så undlad mig. Jeg ville bare give dig en hilsen.

    SvarSlet
  17. Hej
    Jeg går altid med lidt store og specielle smykker og håber at blive en af de heldige. Smykker er en stor del af min perosnlige stil. Jeg har lidt men godt, og helst noget som ikke kan købes i kilometervis i butikkerne. Jeg tagner mig for 2 lodder.

    SvarSlet
  18. Anonym12:08 AM

    [B]NZBsRus.com[/B]
    Skip Idle Downloads With NZB Downloads You Can Swiftly Find High Quality Movies, Games, MP3 Singles, Software and Download Them @ Flying Speeds

    [URL=http://www.nzbsrus.com][B]NZB Search[/B][/URL]

    SvarSlet
  19. Anonym9:31 PM

    It isn't hard at all to start making money online in the undercover world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat traffic[/URL], You are far from alone if you haven’t heard of it before. Blackhat marketing uses little-known or not-so-known avenues to build an income online.

    SvarSlet

Du er velkommen til at kommentere mine indlæg, det er hyggeligt med lidt respons!