31. januar 2010

Pasta med spinat og rejer


I dag fik jeg lyst til noget pasta, og da det er ved at være længe siden, at jeg har fået fisk eller skaldyr, blev jeg enig med mig selv om at pastaen skulle være med rejer.
1 portion pasta koges (Jeg brugte penne)
6-8 kugler helbladet dybfrossen, men tøet spinat
2 fed hvidløg i skiver, steges i
lidt olie
1½ dl fløde tilsættes, koges op og der krydres med
chili
salt
peber
Pastaen og spinaten kommes i fløden og koges op
150 gr. store rejer tilsættes, (jeg brugte dybfrosne, som jeg havde tøet inden de kom i gryden) kog igennem og server med friskreven parmesan.

4 kommentarer:

  1. Enkelt og lækkert !

    SvarSlet
  2. Tror altså at du snart kan udgive en kogebog. Kender du den amerikanske blogger The Pioneer Woman? - hun har lige udgivet en. SUPER lækkert. KNUS

    SvarSlet
  3. Kære Miri
    Ja og meget hurtigt at lave.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  4. Kære Tina
    Jeg har opskrifter nok til en kogebog, men det har ligesom ikke rigtig været planen, - endnu!
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet

Du er velkommen til at kommentere mine indlæg, det er hyggeligt med lidt respons!