22. juni 2010

Give away! JAMIE OLIVER - Italien kit

Jeg har lyst til at lave en hurtig "Give away" i anledning af, at det ser ud til, -sommeren endelig har bestemt sig til, at indfinde sig:) og jeg har fundet, syntes jeg da selv, en skøn gevinst!
Den 1 juli, vil der blive udtrukket en vinder!
Hvad kan du vinde?

Et spritnyt
JAMIE OLIVER - Italien kit.
Det perfekte værktøj når du vil fremstille italienske mad/pastaretter.
Sættet indeholder et flot hvid emaljeret dørslag i metal med håndtag,
en kagerulle,
en pensel,
en pastaskærer
Fremstillet i træ og metal, leveres samlet i gaveæske.

Reglerne er som de normalt er
Meld dig som fast læser 1 lod
Link til min blog 1 lod
Skriv en kommentar 1 lod

Er du fast læser i forvejen, så gør opmærksom på det i kommentaren!

41 kommentarer:

  1. Hold da helt op - sikke en flot give away!
    Jeg skynder mig at smide 3 lodder i puljen og så vil jeg ellers krydse fingre :-)

    SvarSlet
  2. Kære Vibeke

    Wow, sikke nogle lækre sager - det er bare lige noget for mig :-)

    Jeg hopper straks med på 3 lodder!

    Det er noget skidt med dine hofter. Hvornår får du mere at vide? Det er ved at være sidste udkald med madbloggersymposium, der er kun ganske få pladser tilbage. Du kan jo evt melde dig til og så melde fra inden 1. august hvis du ikke magter det. Vi er mange der rigtig gerne vil møde dig :-)

    Knus
    Malou

    SvarSlet
  3. Åh en fantastisk give away:-)
    Melder mig straks under fanerne med et enkelt lod;o)

    SvarSlet
  4. Anonym1:48 PM

    Sikke nogen fine dejlige ting :-) Jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  5. Sikke en fin give away, jeg er med på 3 lodder :-)
    Knus Irene

    SvarSlet
  6. Hej Vibeke,

    sikke dog en lækker give away - den bliver jeg da nødt til at melde mig til med 2 lodder - er allerede læser :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  7. Så flott gåve du har til din Give Away, den vil eg gjerne vere med på.
    Tar to lodd, for kommentar og følger.

    Ha ein fin dag. :)

    SvarSlet
  8. Nøjjjh den ville jeg gerne vinde - det er da skønt - alternativt er jeg nok nødt til at købe det. " lodder til mig.

    SvarSlet
  9. Kære Vibeke,

    Jamen altså sikke fin give away - Øj den gad jeg godt vinde. Jeg er jo fast læser, men får ikke blogget selv - synes ikke jeg har tid og energi til det, så jeg må vist nøjes med 2 lodder ;-)

    Mange hilsner fra Eva

    SvarSlet
  10. Aaaaaij, og her er jeg lige kommet hjem fra Italien. Jeg SUKKER efter den lækreste italienske mad. MUMS!

    2 lodder - fast læser. :)

    SvarSlet
  11. ihh, sikke en fin gave... 3 lodder fra min side..

    ha en dejlig dag

    knus maiken

    SvarSlet
  12. 3 lodder til mig også - fast læser er jeg jo heldigvis allerede, her er kommentaren og vupti - om lidt et link på min blog.

    Uh- for en dejlig give-away.

    Knus fra Marianne.

    SvarSlet
  13. Jeg hopper med på 3 lodder :) det var da en lækker give away :D

    SvarSlet
  14. Det er altid godt med lidt ekstra køkkenudstyr .. og så er mit første lod på plads :)

    SvarSlet
  15. Jeg tilmelder mig med 3 lodder :)
    krydser fingre!!

    SvarSlet
  16. Snupper lige 3 lodder.
    Kom tilfældigt her ind på men vil da følge med fremover for her ser rigtig interessant ud :-)

    SvarSlet
  17. Hold da op... LÆKKER give away, den skal jeg da vinde! :D

    Er med på 3 lodder. :D

    SvarSlet
  18. Uhh, nice give away. Jeg må da være med. Har har også meldt mig som fast læser. Så det må blive 2 lodder. Glæder mig til at følge din blog. :)

    SvarSlet
  19. Kære Vibeke

    Skøn, skøn gave - især for en pastaelsker :)

    Jeg er med på 3 lodder:) Og håber, håber virkelig, at jeg bliver den heldige!!

    Jeg støtter Malou - god idé at melde dig til blogger-arrangementet!!!
    Knus Hanne

    SvarSlet
  20. Hejsa Vibeke,

    Det er sådan en skøn blog du har her med masser af inspiration, man ved næsten ikke hvor man skal starte med alle de lækre retter - så selvfølgelig er der et link på min side ;-)

    Hilsen fra Bayern :-)

    SvarSlet
  21. Super fin give-away!
    Jeg er med, med 2 lodder for kommentar og som fast læser - simpelthen fordi sættet indeholder en kagerulle. Min den gamle er blevet brugt af manden til at rulle asfalt ud med (som kant op til fliserne i den nye indkørsel), så jeg skal under alle omstændigheder have en ny :-)

    SvarSlet
  22. Vibeke, det er da utroligt, sikken en fantastisk flot gave.
    Jeg er en meget trofast fast læser af din blog, som jeg har megen glæde af og vore gæster ligeså ☺.
    Knus fra Holland og en fortsat rigtig god aften til dig.

    SvarSlet
  23. Også tre lodder til mig, tak :-)

    SvarSlet
  24. Nøj, det vil jeg bare gerne vinde! Lækre ting.
    God og inspirerende blog.
    Sommerhilsner fra Erika

    SvarSlet
  25. Kære Vibeke.
    Jeg var nærmest ved at falde i svimme, da jeg kom til dit indlæg - jeg er lidt bagefter. Sikke en FLOT give away! Jeg vil forfærdelig gerne deltage med 2 lod - kommentar og fast læser.
    Du har en skøn blog, hvor der altid er inspiration at hente.
    Mange hilsner
    Anne-Mette

    SvarSlet
  26. Anonym2:15 PM

    Sikke dog et tilbud om Give away for en italienselsker. Er gennem lang tid uofficiel læser af din blog, men nu tilmeldt som fast læser. Har desværre ikke selv en blog, hvorfor jeg kun kan deltage med 2 lodder. :-))
    Vh Hanne, Randers

    SvarSlet
  27. Hvor er det et fint sæt - fandt lige en opskrift hos klidmosteren som ville matche sættet!
    Mvh Maria

    SvarSlet
  28. Lækker give away - 2 lodder herfra også :)

    SvarSlet
  29. Anonym9:38 AM

    Wouw, sikke et stor give away. Den vil jeg da enormt gerne have fingre i!

    Kh Kristina

    SvarSlet
  30. Hejsa.. jeg er fast læser, har linket og her er kommentaren... = 3 lodder..
    Ha' en dejlig dag..

    SvarSlet
  31. Et super lækkert kit!!
    Her vil jeg også gerne melde mig til med 3 lodder.

    SvarSlet
  32. Kære Allesammen
    Jeg er glad for den store deltagelse i min Give away, det er dejligt.
    Jeg håber der kommer endnu flere, det kunne jo godt gå hen og udløse endnu en gevinst, men den skal først findes, for jeg vil jo helst, at det er noget man kan bruge.
    Ang. tilmelding til madbloggersymposium, jeg har meldt mig til, men der er noget med begrænset plads, i hvert fald til middagen, så nu venter jeg bare på at se min tilmelding på deltagerlisten.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  33. Hold fast nogle super lækre sager!!
    Jeg tror jeg bliver nød til, at være med i den her konkurrence. Jeg tror jeg snupper 2 lodder.

    SvarSlet
  34. :-)) Så kom link og billede sørme også frem på min side..

    SvarSlet
  35. Karen9:17 PM

    Jeg vil gerne være med med et enkelt lod :-)

    SvarSlet
  36. Jeg eeeelsker Jamie Oliver, så jeg håber håber håber :):) TO lodder til mig :)

    SvarSlet
  37. Michelle11:03 AM

    Super skøn give away - jeg deltager med et enkelt lod i denne omgang :)

    SvarSlet
  38. Læks læks give-away!
    Har nu meldt mig som fast læser - og takker hermed for god inspiration ;-D

    2 lodder til moi

    /xxx nete

    SvarSlet
  39. Hej Vibeke,
    har lige fundet din blog og meldt mig til som fast læser - rigtig god inspiration og super flot give-away.
    hej fra Linda :-)

    SvarSlet
  40. Anneke9:14 PM

    Hej,
    til det siger jeg ikke nej tak..
    1 Stk. lod nedefra Stuttgart.

    Anneke

    SvarSlet
  41. Jubiiiiii.... sikke en lækker give away....jeg smider flux 3 fint foldede lodder i :-)

    SvarSlet

Du er velkommen til at kommentere mine indlæg, det er hyggeligt med lidt respons!