8. juni 2010

Pasta drysset med trøffel.

Jeg forkælede mig selv i dag!
En mere enkel og velsmagende pastaret findes nok ikke!

Ostefyldte friske pasta
Friske eller Konserverede trøffel
smør
¼ l piskefløde
½ knust fed hvidløg
Smelt smørret og vend hvidløget heri og kom piskefløden i og lad den koge lidt. Smag saucen til med salt og peber.
Kog pastaen, Hæld vandet fra pastaen og hæld pastaen over i saucegryden. Bland det rundt.
Anret pastaen på en varm tallerken og husk mandolinen til, at rive trøffel over retten:)

4 kommentarer:

  1. Kære Vibeke

    Jeg har stadig tilgode at smage trøfler ... en dag er jeg nødt til at flotte mig og købe en.
    Jeg har slet ikke en forestilling om smagen ...
    Knus Hanne

    SvarSlet
  2. Kan man sige andet end; MUMS :-)

    SvarSlet
  3. Kære Hanne
    Det er ikke så svært at få fat i trøffel, kik i min liste over madbutikker på nettet, og klik ind på Trøffelhuset.
    Det er svært at beskrive smagen, det er noget man skal prøve.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  4. Kære Miri
    Ja det var så skønt.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet

Du er velkommen til at kommentere mine indlæg, det er hyggeligt med lidt respons!