19. april 2010

En blandet tallerken!

Jeg havde ikke lyst til noget som helst, alt hvad jeg havde planlagt, duede pludselig ikke, jeg havde ikke lyst noget af det, som jeg normalt elsker, ikke engang pasta kunne friste, men noget skulle jeg jo spise, så jeg lavede en tallerken med lidt af hvert,
lidt icebergsalat
mini agurker skåret i skiver
tomater i skiver
store rejer
2 kogte æg, halverede.
Dressing lavet af
Majonæse
græsk yoghurt
citronsaft
salt
peber
chilli
og så vendte jeg ½ bakke karse i dressingen.
dertil fik jeg kernefyldt rugbrød! Jeg fik spist godt det halve af det der var på tallerkenen, men det er da bedre end ingenting, nå ja, - Fine/katten gad godt hjælpe med rejerne:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at kommentere mine indlæg, det er hyggeligt med lidt respons!