5. maj 2010

Torskelever og medister, når der bare skal noget mad på bordet!

En gang imellem, skal man hurtig omkring maden, det kan der være mange grunde til, i går var det fordi jeg ikke var særlig sulten, så jeg lavede mig et stk. smørrebrød med torskelever, mayo, citron og brøndkarse.
I dag blev det en hurtig omgang medister med ristede kartofler og majs, for onsdag er dagen hvor jeg skal tage min sprøjte med min gigtmedicin, og så har jeg det ikke fantastisk, det giver nogle bivirkninger, men jeg vil have et eller andet, da jeg mener, at det er en nødvendighed, når man får så meget medicin i kroppen.
Men i morgen så bliver det vist mere normalt, jeg vil i hvert fald bage en kage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at kommentere mine indlæg, det er hyggeligt med lidt respons!