30. maj 2010

Ide til en hurtig middag, kyllingekrebinet med ratatouille

I går aftes stod menuen på en kyllingekrebinet, med rester af den grove ratatouille fra forleden, så der er naturigvis ingen opskrift i dag, men blot en ide til en lækker hurtig middag.

Jeg varmede ratatouillen igennem, og krebinetten fik foruden krydderier også lidt limesaft da den havde stegt ca. 5 min. på hver side, altså inden den er stegt helt færdig, og det gør altså underværker!
Nå ja, nye kartofler satte prikken over i`et.
Det er en lækker balsamicomousse, der ligger foran på tallerkenen.

4 kommentarer:

  1. Kære Vibeke

    Hurtige idéer er altid velkomne:)Jeg skal lige huske at prøve limetricket en dag.
    Man kan få helt tårer i øjnene ;) over de nye danske kartofler - de smager altså godt!
    Knus Hanne

    SvarSlet
  2. Kære Hanne
    Ja, men de er nu lidt dyre, de kartofler!
    Det med limen er slet ikke dumt.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  3. Hov! Du har da ændret layout - det er mægtigt pænt :-)

    SvarSlet
  4. Kære Piskeris
    Dejligt at du lagde mærke til det, jeg ville jo gerne lige have lidt respons, for jeg har set mig blind på det:)
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet

Du er velkommen til at kommentere mine indlæg, det er hyggeligt med lidt respons!