2. maj 2010

Helleflynderfilet, - hovedperson i en lækker frokost

Min datter kom lige forbi i dag, vi skulle farve mit hår, jeg lignede en der havde fået en pose mel i håret:) og den farve kan jeg altså ikke lide, så det skulle "lige fikses" -- og så skulle det klippes, og ja frokost skulle vi da også have og det blev en tallerken med:
Helleflynderfilet ovn ristede kartofler og små bagte tomater på stilk!
Kartofler og tomaterne kom på et fad med lidt olie og smør, samt krydret med salt, peber, paprika, og lidt hvidløg, og sat i 180 gr. varm ovn 15-20 min
Fileterne blev lige vendt i mel, som var krydret med salt og peber, og ristet stille og roligt på stegepanden i lidt olie, ca. 3 min. på hver side, alt efter tykkelse.

Arranger og server, husk en citronbåd, gerne uden kerner, pynt med dild eller brøndkarse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at kommentere mine indlæg, det er hyggeligt med lidt respons!